بازدید نماینده ولی فقیه گیلان از اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی

نبض خبر

نماینده ولی فقیه در استان با بازدید از اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در شهر رشت، از اقدامات شبانه‌روزی پلیس تقدیر و تشکر کرد.
تی نما : آیت‌الله “رسول فلاحتی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در حاشیه بازدید از طرح محدودیت‌ ترددهای کرونایی شهر رشت، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار ارزشمند نیروی انتظامی در اجرای محدودیت‌های ترافیکی و بهبود وضعیت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: پلیس حافظ جان، مال و ناموس شهروندان است.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز خرسندی از کاهش جانباختگان تصادفات استان در سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه سال‌ گذشته، گفت: شهروندان باید در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت لازم را داشته باشند.
 
امام جمعه شهر رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان داشت: همه باید در اجرای محدودیت‌ها که هدف اصلی آن کاهش شیوع ویروس کرونا و افزایش ایمنی و سلامت مردم است، تلاش کنیم.
 
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه استان گیلان همواره در میزبانی از مسافران نمونه است، تصریح کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور، باید به دستورات شرعی و پزشکی اعلام شده توجه داشته‌ باشیم و از سفرهای غیر ضروری به منظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا خودداری کنیم.
 
وی با تاکید بر اقتدار توام با مهربانی پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس علاوه بر مهربان بودن با شهروندان باید در مقابل هنجارشکنان مقتدرانه و با صلابت عمل کنند.
 
امام جمعه شهر رشت با بیان اینکه کمبود امکانات هوشمند کنترل ترافیک زیبنده شهر رشت نیست، تصریح کرد: همه مسوولان بخش ترافیک مکلف به اقدام فوری در خصوص بهبود وضعیت هوشمندسازی ترافیک در سطح شهر رشت و استان هستند.
 
سردار “عزیزاله ملکی” فرمانده انتظامی گیلان نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد پلیس در اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی درون و برون شهری و همچنین برخورد با صنوف متخلف از آغاز اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ارائه کرد.
 
گفتنی است آیت الله فلاحتی در این دیدارها به صورت جداگانه با اهدا هدیه از تلاش کارکنان حاضر در نقاط اجرای طرح تقدیر و تشکر کرد.