آیندهنگری خلاقانه به نفع شهر خلاق خوراک رشت
تی نما : برند شهر خلاق خوراک دستاوردی بینالمللی و چشمگیری بود که شهر رشت تقریبا از شش سال پیش موفق به کسب آن شد و عناوینش را در طی سالهای اخیر تاکنون یدک کشید ، با توجه به اهمیت تولید ثروت و رونق گردشگری برای شهر رشت و استفاده از برند شهر خلاق خوراک برای دستیابی به این هدف و البته خلاء بزرگی که در حوزه سیاستگذاری و اقدامات عملیاتی برند شهر خلاق خوراک احساس میشد شهرداری رشت در دوره جدید مدیریتی برای اولین بار در شش سال اخیر برای حفظ جایگاه رشت در بین شهرهای خلاق یونسکو دست به اقداماتی بزرگ زد و گامی به جلو نهاد و بر همین اساس سلسله برنامههایی را برای رسیدن به این هدف با شعار “اولینها” در دستور کار خود قرار داد.
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت